Referencer

Her er et udsnit af de virksomheder, jeg har hjulpet.

Michael (Direktør og Ejer):

Andreas rummer en stor viden om SEO og udviser både professionalisme og højt engagement i opgaven, vi har stillet ham. Vi er en nystartet og forholdsvis ukendt virksomhed. Andreas har på meget kort tid formået, at øge vores synlighed på Google og på nettet i sin helhed, med mange tusinde procent. Vi kunne mærke forskellen i henvendelser nærmest fra den ene dag til den anden. Han har levet sig ind i opgaven på en måde, så han føles som en integreret del af teamet. Hvis man leder efter et godt samarbejde og et effektivt resultat, kan det varmt anbefales at tage kontakt til Andreas.

Effekterne af arbejdet

 

Udvikling i antal eksponeringer i Google:

Hassellund Autogenbrug Google Search Console-udvikling (eksponeringer)

Udvikling i placeringer i Google (jo højere kurven er, jo bedre placering):

Hassellund Autogenbrug Google Search Console-udvikling (placeringer)

Arbejdets indhold

Gennem digital forretningsudvikling hjælper jeg Hassellund Autogenbrug ApS med at få flere kunder og øge deres omsætning.

Primært fokus:

• Identifikation af forretningsudfordring og bagvedliggende årsager

• Analyse og identifikation af billige højomsætningsprodukter, forretningsstrategi og forretningsmuligheder.

• Formulering og eksekvering af online strategi angående hvordan forretningsudfordringerne kan overkommes:

1) SEO-rådgivning, Søgemaskineoptimering (SEO) på hjemmeside, opbygning af landingssider i WordPress CMS, samt content marketing målrettet identificerede højomsætningssøgeord

2) Teknisk opsætning af Google Analytics, Google Search Console og Trustpilot, såvel som løbende måling og monitorering med henblik på iterering og optimering for at sikre kontinuerlig vækst.

3) Optimering af Google My Business for at øge online synlighed i Google Maps, antal indkommende opkald og fysiske besøg

4) Implementering af ”feedback loop”-tilgang med henblik på eksponentiel vækst: Hypotese -> Handlinger -> Resultater -> Feedback -> Ny hypotese etc.

5) Løbende rådgivning om optimering af processer og online marketing

Ferieejendomme ApS

 

Stefan (Stifter og Ejer):

Andreas arbejder meget ambitiøst. I forbindelse med vores samarbejde, har jeg oplevet en struktureret tilgang til opgaven med fokus på det faglige men samtidig en stor forståelse og engagement i alle relevante sammenhænge og helheder. En rigtig god oplevelse.

ferieejendomme-reference

Effekterne af arbejdet

Her kan man se nogle eksempler på effekterne af arbejdet, der blev udført for Ferieejendomme.

Udviklingen i antal eksponeringer i Google:

Ferieejendomme Google Search Console-udvikling (eksponeringer)

Udviklingen i antal klik i Google:

Ferieejendomme Google Search Console-udvikling (klik)

Arbejdets indhold

Gennem digital forretningsudvikling og 1:1-sparring hjalp jeg Ferieejendomme ApS med at få flere kunder og øget omsætning.

Primært fokus:

1) Gør Ferieejendomme ApS eksponeret for flere folk, der søger efter “sommerhus”-relaterede søgeord i Google, for at øge antallet af hjemmesidebesøg og for at etablere brand-genkendelse.

2) Hjælpe Ferieejendomme ApS med at forbedre deres online tilstedeværelse og opnå signifikant online troværdighed på tværs af adskillige kanaler, med henblik på at konvertere flere besøgende på hjemmesiden og øge omsætningen.

• 1:1-sparring

• Online strategi

• Analyse og innovation af forretningsmodellen med henblik på at levere mere værdi til kunderne og øge omsætning pr. kunde.

• Opsætning af Google Analytics og Google Search Console med henblik på sporing af hjemmesidedata

• Opsætning af Google My Business-profil med henblik på at øge synligheden i søgemaskinerne

• Opsætning af Trustpilot-profil med henblik på at muliggøre kundeanmeldelser, der er nødvendige for at etablere troværdighed.

• Konkurrentanalyse

• Søgeordsanalyse – identificering af strategiske, relevante, populære og højomæstningssøgeord, som Ferieejendomme ApS skal målrette sin indsats i mod. Dette med henblik på at opnå større eksponering i søgemaskinerne og for at tiltrække flere relevante besøgende til hjemmesiden.

• Søgemaskineoptimering (SEO)

• Content marketing – produktion af nye landingssider og tekst til hjemmesiden og andre online platforme, med henblik på at rangere på flere relevante søgeord, for at øge virksomhedens online synlighed.

• Løbende sporing og måling af hjemmesidedata i Google Analytics og Google Search Console med henblik på konstant udvikling og innovation.